Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ
ΣΕ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ, ΕΙΝΑΙ
ΟΠΟΥ
«ΔΙΑ»
Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑ
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
«Ι» ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΙΩΤΑ
ΣΤΗΝ «ΡΕΣΗ»
ΣΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΟΦΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΛΟΓΟ
ΟΠΟΥ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΕΣΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΘΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΘΕΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ.
Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΥΣΤΑΣΗΣ, ΣΥΝΔΕΣΗΣ, ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ, ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΟΥ-ΖΕΥΣ-ΔΙΑ,
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΜΕΡΟΣ
ΤΗΣ 4 ΤΕΤΡΑΔΙΚΗΣ ΘΕΙΑΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Ι
ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΠΟΛΛΑΠΛΑΘΕΣΗ
Η ΠΡΟΣΘΕΣΗ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ, ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ, ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΝ, ΕΩΣ ΑΠΕΙΡΗΣ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ
Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΤΑ ΕΝΩΝΕΙ, ΤΑ ΕΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΙΣΩΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ,
ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΝΩΣΗ ΖΕΥΞΗΣ, ΜΙΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι
ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΠΕΙΡΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΘΕΣΗ «ΠΡΟΣ ΘΕΣΗ» ΖΕΥΞΗΣ ΑΠΟ 2 ΔΥΟ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΩ, ΕΩΣ ΑΠΕΙΡΑ ΝΟΥΜΕΡΑ
Η ΠΟΛΛΑΠΛΑΘΕΣΗ
(ΟΧΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ )
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΑΘΕΣΗ,
«ΤΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΗ»
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΟΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΠΕΙΡΟΥ
ΑΠΕΙΡΑ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟΥ
Η ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΖΕΥΞΗ ΤΗΣ 3 ΤΡΙΑΔΑΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ 3 ΤΡΙΩΝ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ - ΠΡΟΣΘΕΣΗ - ΠΟΛΛΑΠΛΑΘΕΣΗ
ΟΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗ
Η ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΖΕΥΣ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΖΕΥΞΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ
ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΖΕΥΞΗ
ΔΙΟΤΙ Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΖΕΥΞΗ
Η ΖΕΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗ
Η ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ, ΜΟΝΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ...!!!
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
ΔΕΛΦΟΙ - ΡΑ - ΜΑ Ω ΝΑ
ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ